کلبه مقدس

یه سرپناه...واسه تموم دلای شکسته...

شعـــــــــــر جوابه

شـــــــــــعر



شعری که در ادامه میخونین...
شعری بود که فرشته ی من...
در جواب آخرین ایمیلی که براش فرستادم...
در واقع در جواب ایمیل خداحافظیم برام فرستاد و بس...
نمیدونم ترانه ی آهنگ خاصیه یا شعر عادی...
اما دوستای گل اگه کسی اطلاعاتی راجبش داره، برام بفرسته ممنون میشم...
...
من که توقع نداشتم در جواب ایمیلی که آخرین حرفای من به عشقم بود...
فقط در جواب...یه شعر بشنوم...
جواب این شعرو با یه شعر از خودم نوشتم...
اولین شعری که در پایین میخونین...
شعریه که بی وفا برای من فرستاد...
...


برای چی گریه کنم برای اونکه رفته ؟
یه خورده ناراحت میشم اونم فقط یه هفته

خیال میکرد اگه بره من خودمو میبازم
بعد دو روز با گل میاد بالا سر جنازه ام

خیال میکرد اگه بره من یه شبه پیر میشم
یا اینکه از زندگی بدون اون سیر میشم

برای چی گریه کنم ؟ دنیا مگه چی داره؟
خیال بکن خدا داره سر به سرت میذاره

دنیا همش سه چار روزه تازه اونم میگذره
یه روز اگه شادی باشه یه روز با غم میگذره

رفته ولی شکر خدا زندگیمون میگذره
با اون گذشته بود حالا بدون اون میگذره

نمیدونست اگه بره هیچی عوض نمیشه
تو این زمونه هر کسی دنبال زندگیشه

برای چی گریه کنم ؟ برای اونکه رفته؟
یه خورده ناراحت میشم نهایتا دو هفته



...

شعر بالا شعری بود که من در جواب ایمیلم دریافت کردم...
و حالا شعر من...
که جوابیه به شعر بالا...
...


گریه نکن به حال من، اگرچه گریه داره
دنیا دوروزه، این دو روز، ارزش غم نداره

خوب میدونم برات مهم نیست دل من چی میگه
میگی اینم نشد میرم سراغ یکی دیگه

اما یه حرفایی رو دوسدارم بگم بدونی
برای تو، که ادعاته خیلی مهربونی

کی گفته خواستم خودتو ببازی تو نبودم؟
خودت بگو، من از ته دل عاشقت نبودم؟

یه عمری هرچی که کشیدم پای تو نشستم
چه خوب چه بد؛ هرکاری کردی من چشامو بستم

گریه نکن برای من؛ دنیا چیزی نداره
به قول تو؛ شاید خدا سر به سرت میذاره
اما بدون همون خدا که جای حق نشسته
کاری به کاره بنده های بی وفاش نداره

شکرخدا که بعد من، یه ذره غم نداری
تو زندگیت بدون من، هیچ چیزی کم نداری

شکر خدا نبودنم رو تو اثر نکرده
انقده خوشبختی میگی، الهی برنگرده

شکر خدا روزات داره، بدون غم  میگذره
با من گذشتو  امروزم، بدون من میگذره

هرکاری کردم به دلت بشینم، تو ندیدی
بال و پرت بودمو از شونه ی من پریدی

خوب میدونستم که برم هیچی عوض نمیشه
هرچی تو قلبم بودو گفتم، اینم آخریشه

گریه نکن اگرچه عشقت از دلم نرفته
مدیونی یاد من بمونی بیشتر از یه هفته


...
.....

امیدوارم پسندیده باشین...
دوستتون دارم...
در پناه خدای تک ضرب های لحظه هام...
...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
LOGAFT
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نظرات شما عزیزان:

Neda joooon
ساعت18:22---22 آذر 1391
سلام
هه چه دله خوشی داری فاطیالان داره حال میکنه با زندگیش تو داری اینجا غصه رفتنشو میخوری؟
واسه تولدش جشن میگیری؟ خیالت رتحت اون جشنشو با عشقش گرفت خیلیم بهش خوش گذشته بود
فکره تو نیست که
خودت معطل عشق خیالی نکن
کاررررررررتو بگووووووووووووووووو منتظرم


رز
ساعت19:37---14 آذر 1391
خیلی محشر بود...اما نمیشه که بشینی که هی غصه بخوری مثل من عادت میشه واست گرچه واس من نشد اما امیدوارم با نبودش کناربیای..

seli
ساعت11:29---12 آذر 1391
سلام داداشم...فکنمیکردم اینقد بی احساس باشه...کاش ادعای مهربونی نمیکرد!خوب جوابشو دادی!پستت پراحساس و پرازغم بود عالی بود....علی بس کن اصن لیاقت این همه عشقونداره....یکم مراعات خودتوبکن...جون آجی...

مینا
ساعت14:12---10 آذر 1391
سلام داداشی گلم
منم کار نیوشا رو میکنم
چون بجز غر زدن چیز دیگه ای نمیتونم بگم.
دیدی دیدی ایمانم حرف منو میزنه
درسته من جز غر ردن نمیتونم کاری کنم ولی بخدا حیفه این مطالب رو میزاری فقط تو وبت.
ولی تولد قشنگی بود
خوشبحالش
ولی لیاقت میخواد
بخدا نمیتونم جلوی خودمو بگیرم هیچی نگم بزن زیر گوشم ولی...
راستی جوابت هم بهش عالی بود
جوای تک تک حرفاشو داده بودی.
دمت گرم
تاکلمو نکندی فرار کنم
موفق باشی داداشی گلم
منتظر پست تولد هستی و خاطره گل هستم
حتما بهترین تولد میشه.
};-};-};-};-};-};-};-=D D-)-)-)-) )


نیوشا
ساعت16:47---8 آذر 1391
من هیچی نمیگم،بخام بگم فقط غرمیزنم، پس...سکوت...!

ایمان
ساعت16:46---8 آذر 1391

طبق معمول عالی بود...از این بهترم نمیشد. نمیدونم فقط تو چرا اینارو کتاب نمیکنی؟ محشر میشه بخدا! لااقل تو مجله بذارش!فدات! بای


sepide
ساعت16:45---8 آذر 1391
عالی بود لگافت جونم!
خیلی قشنگ بود!
همچنان عالی بودی!
کاملا حق با شیرینه!
فقط دل توئه که اینجوری غوغا میکنه!!!
غوغا کردی!
بوس!
بای داداشم


شیرین
ساعت16:44---8 آذر 1391
سلام داداشیه من! پستت عالی بود!محشر بود! پره احساس بود!
اگه مجید خراطها سلطان احساس موسیقیه تو سلطان احساس کلمه هایی!!!
کلمه هات همون کلمه های عادیه اما از دل تو که نوشته میشه غوغا میکنه!!!
منم به بی وفات میگم تولدش مبارک!
کاش صداتو بشنوه وقتی این همه دوسش داری!
برادرزاده های ماهــمم ببـــوس!!!
لحظه شماریم واسه رسیدن به پست ده و نفس گیری دوباره ی وب داره به آخر میرسه
این پست هشتم بودو دوتا دیگه مونده تا تازه LOGAFT خودشو نشون بده!
منتظریم داداشی!!!!
بترکووووووووووووووون!!!
منتظر پستای محشرت هستیم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:LOGAFT,logaft,HATE,hate,SUSU,LOVE,KOLBE,kolbeyemoghadas,کلبه مقدس,عشق,غم,غمگین,لگافت,جدایی,ساعت 16:9 توسط Logaft| |


Power By: LoxBlog.Com