کلبه مقدس

یه سرپناه...واسه تموم دلای شکسته...

در سوگ عشق

 

سلامی گرم به تمام دوستان کلبه ی مقدس...
امیدوارم هرجای کره ی مقدسمون که هستید خوب و خوش و دلگرم باشید...

ایام  سوگواری سید و سالار شهیدان رو به تمامی دوستان خوش قلبم تسلیت می گم...
دوستان برگشتم با شعری دلگیر و غمبار در سوگ از دست دادن خواهر عزیزم، سمیرا خانوم گل...
و روزشماری تا تولد « یک فصل تا زمستان »...

دوستای خوبم...
مدت زیادی چراغ کلبه با دستای گرم شما روشن بود و من از هوای کلبه دور بودم...
همونجور که میدونین طی این مدت روی کتاب اشعارم کار می کردم و قرار شد تا پایان کتاب کمتر به کلبه سر بزنم...
طی این مدت تک تک نظرات و ایمیلاتونو خوندم و از تمام حمایتا و حتی انتقاداتتون متشکرم...
سرانجام کتاب با - سی شعر - عمدتا عاشقانه و اجتماعی به پایان رسید و در صف انتشار قرار گرفت...
همونجور که گفته بودم قالب شعر ها بیشتر سپید و موج نوست و تعدادی هم شعر موزون درش قرار دادم...
کتاب بر محور خودمحوری های من نوشته شده و بنابراین نکات شخصیه زیادی از زندگیه من در کتاب به قلم نشسته...
«یک فصل تا زمستان» تولد اولین کتاب من و در واقع خبر از کتاب بعد منه...
همچنان قول حضور پررنگ پس از انتشار کتاب، در عرصه های ادبی رو به تمام ادب دوستان خاک مقدس میدم...
و همچنین قول گرم تر شدن کلبه بعد از انتشار کتاب...
تاریخ انتشار هنوز بطور قطع مشخص نیست اما از امروز، ساعتاتونو برای دوماه آینده کوک کنید...
دوستت دارم و منتظر نظرات و انتقادات و پیشنهاداتتون هستم...
...............
..........
......
...
......
.........
...............
دوستای خوبم...
شعری که در زیر نوشتم، سروده ی خودم و در غم از دست دادن سمیرا خانوم عزیز، خواهر خوب خودم و خواهر مهربان سلی عزیزه...
شاید غم از دست دادن عزیز عزیزام، به اندازه ی غم از دست دادن عزیزام طولانی نباشه...
اما این ابیاتو در وصف روزای سنگین غم سلی عزیز نوشتم...
برای رفع ابهام اشاره می کنم دنیای من در این شعر اشاره به سلی عزیزم داره...
امیدوارم از خوندنش لذت ببرین و پس از خوندنش برای آرامش ورح بلند مسافر من...
فقط یک صلوات بفرستین...
دوستتون دارم...
در پناه خدای تک ضرب های روبرو...


نیمه ی دنیای من

خورشید بودی و نبودی و همیشه تابیدی
از من گریزان و دنیای دنیای من بودی
یک شب غروب کردی و از شب بعد هرشب
در حسرت یک شب خواب خوش من آسودی

آرام بودم و در تلاطم دریای من افتادی
من ساکت و تو در ترس دریای من خروشیدی
یک عمر تلاش کردم دنیای عشق خویش باشم
دنیای دنیای من شدی، رفتی، نفهمیدی

خواب دیدم تو را شبانگاهی
پیش چشم های من غصه می خوردی
دنیای دنیای من بودی و قیامت شد
رفتی و نیمه ی دنیای مرا هم بردی

خوشا به سعادتت چه زود من شدی
منی که دنیای دنیای خویش نخواهم بود
تصویر منعکس به مرداب من بودی
قطره اشکی حقیر تو را در هم آلود

با بودنت شکستی و با نبودنت بستی
ظرف لبخند های دنیای پدری را
امروز پدرت درد بی تو زندگی به دوش دارد
یا تو بر سینه ات درد دنیای بی پدری را؟

رویای هرصبح دنیای من گشتی
هرصبح به مزار تو دنیای من ره می داد
رفتی و با نبودنت هرشب بغض
به خواب کوتاه نیمه شبم ته می داد

خشکید شاخه گل حضور تو در خاک
خاک تو گویی خاک گلستان بود
این سرنوشت کوتاه، نیمه ی خالی!
تقدیر شاخه گلی شکفته در بیابان بود

رفتی و اما با نبودنت روز و شب
در خیال دنیای من زندگی می کنی
دیروز دفاع و امروز از آنچه می بینی
سر به زیری و حس شرمندگی می کنی

شرمندگی نکن تقصیر زمانه بود
نیمه ی دنیای دنیای من خشکید
دنیای دنیای من!چرا رفتی؟
دنیای من میزبان تمام دنیای من نبود، فهمید

شرمندگی نکن تقصیر زمانه بود
دنیای تو نلرزید و لرزان شد
انبار تا ابد خالی ماهیگیر
از خاک تو بود که گویی گلستان شد

شرمندگی نکن تقصیر زمانه بود
حیای هم خون کوچکت دریده شد
دنیای من به حرف من رسید، نیمه ی خالی!
واقعیت تلخ حسادتش هم دیده شد

شرمندگی نکن نیمه ی خالی دنیایم
تو ندانسته نیمه ی دنیای مرا بردی
من که بخشیدم،نگو چرا؟ دنیایم بود
افسوس که تو همچنان خجالت می خوردی

شرمندگی نکن من که بخشیدم
گرچه تو دنیای دنیای من بودی
بعد از غروب هرگز نیاسودم
گرچه تو در خواب من گرم آسودی

با بودنت کنار آمده بودم، رفتی
با رفتنت کنار آمدن که آسان نیست
آنقدر که از نبودنت می ترسد
دنیای من از نبود من هراسان نیست

شرمندگی نکن که دوباره می بخشم
بگذار نیمه ی پر دنیایم خیالی باشد
من زنده ام به عشق دنیای دنیایم
حتی اگر دنیا، نیم پر و نیم خالی باشد


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
LOGAFT
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

ادرس فا
ساعت20:33---30 دی 1392
سلام
شما ميتوانيد با استفاده از سایت پر قدرت ما
ادرس سایت های معتبر موزیک+فیلم+سریال+فروش هاست و سرور اختصاصی+چت روم+سایت های بزرگ خبری+را به صورت کاملا رایگان مشاهده و وارد ان سایت ها بشید و بدون سردرگمی در اینترنت ادرس سایت هارا پیدا کنید.شما نیز میتوانید ادرس سایت خود را در ادرس فا ثبت کنید همین الان به ادرس فا بیاید برای ثبت ادرس سایت خود و مشاهده سایت های معتبر و بزرگ ایرانی.همه اين خدمات کاملا رايگان!
ادرـــــــــــــــــــــــس فــــــــــــــا


mojek_32
ساعت17:32---25 آبان 1392
خیلی عالی بود انگار برا من نوشته بودی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 آبان 1392برچسب:,ساعت 16:42 توسط Logaft| |


Power By: LoxBlog.Com