کلبه مقدس

یه سرپناه...واسه تموم دلای شکسته...

حرفـــــــــهای عاشقــــــــــانه



دوستای گل...
اثری که مدتهاس به اسم سورپرایز براتون ازش تعریف میکنم...
اولین فایل مصوت از صدای شخصیته واقعیه LOGAFTه...
برای اولین بار تو طول وبلاگ نویسیه LOGAFT...
داستان تهیه و تنظیم اثر زیر...
برمیگرده به اولین روزا که عشق پاکم...
فرشته ی بی وفای من...
منو با خونه ی تاریکو سوت و کورمو دوتا بچه ی ناز...
تنها گذاشت...
همون روزا...
که آغاز قشنگ ترین روزای زندگیم، زیر سایه ی خیال بود...
...
شعر این اثرو تو یکی از همون شبا، خودم نوشتم و چون..
خیلی به دلم نشست، تصمیم گرفتم برای دوستای گلم آماده ش کنم...
میدونم که این درددلای عاشقانه، یا به عبارتی  - حرف های عاشقانه - حتی دورادور...
به گوش عزیزترینه من، قبله ی این دنیای خیالی و مادر بچه های گلم، میرسه...
فقط ای کاش، لااقل یه ذره، قد یه اشک، اثرگذار باشه...
...
آهنگه این اثر...
ساخته ی ارکستره خودمه و تلفیقی از کاپولوی ترکی و ماهور ایرانی...
تشکر ویژه دارم از مجید الماسی عزیز،F-A، سعید میرجعفری، M-k و رضا صفوی عزیز، پنج تا دوست گلم که حسابی منو تو ساخت آهنگ و ترانه این دکلمه یاری دادن
همچنین سپاس فراوان از...
رضا حق شناس : ویولن آلتو
سید جواد حسینیان : ویولن سل
محمد فراهانی : گیتار باس
سالار آقامریان : ابو
و همچنین ایمان حجت: تنظیم
گیتار کلاسیک، گیتار آرپژ و ماندولین هم، نواخته ی خودم بود

و تشکر از « استدیوی آوای شرقی »
به این امید که باز هم آثاری از این قبیل خدمت دوستای گلم ارائه بدم
دوستتون دارم
با آرزوی موفقیت به شنیدن اثر دعوتتون میکنم
در پناه خدای تک ضربهای لحظه هام

 

http://s3.picofile.com/file/7601760642/harfaye_asheghune.mp3.html

 s3.picofile.com/file/7601760642/harfaye_asheghune.mp3.html

این هم متن شعر، که اگه دوست داشتین بخونین



اونکه شبا چشمای خیسش به دره، دلش برات تنگ میشه، میشینه پشت پنجره
دیگه فقط یه آرزو مونده براش، فقط میخاد که عشق تو یادش نره

غرورش خیلی زیاده اما حرف تو میشه، نمیدونم واسه چی اشک تو چشاش حلقه میشه
با خودش میگه مسافر، قسمتش شکستنه،اما باز دلش، مسافر، واسه تو تنگ میشه

تو که نیستی، اما خوشبخته هنوز، داره کم کم به توئه خیالی عادت میکنه
کسی رو جز تو نداره، دلشم که بگیره، به همون توئه خیالی باز شکایت میکنه

بس که اشکاشو گذاشته پشته پات، واسه دیدن که چشاش نا نداره
دوست داره بیاد دوباره پیش تو، نمیدونه که دیگه، تو قلب تو جا نداره

دلخوشیش یه مشت خیاله، هنوزم به یاد تو، داره با فکر و خیالاش روزاشو سر میکنه
به همین توهمای عاشقانه قانعه، روزاشو با این خیالا داره پر پر میکنه

به خودش میگه دوباره، برمیگرده بی وفا، خب اونم تحمله دوریه من رو نداره
از خودش میپرسه این روزا که من دورم ازش، سرشو به جای من، رو شونه ی کی میذاره؟

خودشم خوب میدونه تو رفتی با میل خودت، اما حالا دیگه برگشتن تو دست خداس
تو خیالش هم تو عاشق بودی هم اون عاشقت، با خودش میگه ما خوبیم، زمونه بی وفاس

از همون روزی که رفتی پشت در منتظره،داره لحظه هارو میشماره تا وقتی تو بیای
تا الان چندسالو چند ماهو یه چندروزیه چشماش به دره،راستشو بگو خداییش، تو اصن میخای بیای؟

رفتن تو واسه خونه خوده خشکسالی بود، تو که رفتی گلای تو باغچه پژمرده شدن
طفلی بس گریه میکرد، اشکاشو ریخت پای گلا، گلای خشک باز از اشکای اون زنده شدن

تو چشاش اشکه رو لب هاش، رنگه لبخنده هنوز، میگه خوشحالم که عشقم دیگه خوشبخت شده
راستشو بخای مریضه بس که غصه میخوره،بی تو این روزا براش تحمله خندیدنم سخت شده

راستی گفتم که دلش از یکی بدجوری پره؟ آره؛ از همونکه با دروغ تورو دزدیدو رفت
از همونکه قصه هاش زندگیشو ازش گرفت؛ از همونکه بی هوا، از پشت خنجر زدو رفت

روز و شب فقط داره نفرین و لعنت میکنه، به همونکه چشم نداشت، ببینه خوشبتیتونو
اون کجا بود که ببینه چی کشیدین تا رسیدن به هم؛کجا بود تو راه عشق، حس بکنه سختیتونو

چی بگم، هرچی بگم واسه تو فرقی نداره، وقتی آرومی و خوشبختی و پشتت گرمه
اما خب خودت بگو دست رفیق تازه تم، مثه دستای رفیق پیر و کهنه ت، گرمه؟

مسافر، کاری بکن، طفلی هنوز عاشقته، بخدا دیگه همونی که تو دوس داری شده
تو که نیستی سال و ماه که چیزی نیست، براش هر هفت روز هفته، دیگه تکراری شده

مسافر رفتی، برو، عیبی نداره، میگذره، اما خوب بدون خدا هم خیلی دلگیره ازت
بخدا یه روز تقاص این همه شکستنو، اون که جای حق نشسته، میگیره ازت

خوش به حالت، این روزا دلت نمیگیره اصن، یکی هست که شونه هاش مرهم وقت غصه ته
اما طوفان اولش همیشه آرومه رفیق، این همه خوشی برا بخشیدنت، یه فرصته

خیلی حرفا هست هنوزم که دلم میخاد بگم، بدونی با رفتنت چکاری کردی بی وفا
اما خب فایده نداره وقتی باور نکنی، دیگه هرچیزی که مونده؛ میسپارم دست خدا


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
LOGAFT
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت12:40---13 دی 1391
در زندگی بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه می کوبی ابر باش تا منتظرت باشن که بباری




rose
ساعت20:46---10 دی 1391
alieeeeeeeee dadashi

سلی
ساعت11:19---10 دی 1391
سلام عشقم عالی بودبااین حال باید بدونه هرکاری هم ک بکنه نمیتونه با خراب کردن تو!نظر دیگرونو نسبت ب تو عوض کنه اینجوری خودشو خصلتای خودشو نشون می ده!ناراحت نباش عشق خواهر
همه جوره پشتمم!


غریب آشنا
ساعت10:49---10 دی 1391
سورپرایزت که عالی بود! فقط ای کاش اسم اون دوتا دوست دیگه تم میاوردی!!! طددرصد طرفداری سورپرایزت دوبرابر میشدن!!!پاسخ:هه هه!! بخدا خودشون راضی نبودن! گفتن نگو!! من که مشکلی نداشتم!:-D

sepideh
ساعت10:44---10 دی 1391
سلااااااااااااااااام داداشی!!! اینبار دیگه با نیو نیومدم!!! میخاس بره برا امتحاناش بخونه!!! گفت بعدا خودش میاد!!!اینبار با ایمان اومدم!
عااااااااااالی بود داداشی جونم! مثل همیشه!!!
اما بیشتر از اون با سورپرایزت حال کردم!!! محشرررررررررررررررررررررر بود!!! اینکه هروقت خاستم بتونم صداتو بشنوم یه حس محشره!!!
دوستت دارم!!! بازم از این سورپرایزا بیار!!!
منتظر بهتر از اینا هستم!!! بووووووووووس
بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 دی 1391برچسب:logaft,LOGAFT,SUSU,HATE,hate,Amorous,lovely,غمگین,عاشقانه,تنهایی,کلبه,لگافت,ساعت 9:50 توسط Logaft| |


Power By: LoxBlog.Com