کلبه مقدس

یه سرپناه...واسه تموم دلای شکسته...

به سنت گذشته، ترانه ای از مجید خراطها،سلطان احساس، براتون رو وب گذاشتم که امیدوارم لذت ببرید
با آرزوی موفقیت :



میخــــــــــــــــــای بـــــری


یه حسی دائما میگه از اول، اشتباه کردم
از اینکه عمرمو با تو، کنار تو، تباه کردم

تموم زندگیم بودی، شبو روزم، کسو کارم
حالا نیستی و شب هامو، کنار گریه بیدارم

بدون هیشکی به غیر تو، به قلب من، نمیشینه
دیگه، هرگز کسی مارو کنار هم نمیبینه

صدای خنده های ما،  توی خونه نمیپیچه
خدای سهم من از اون، همه عشقم، چرا هیچه؟

...

میگفتی بی من آرومی، ولی باور نمیکردم
دیگه،از زور دلتنگی پشیمون، برنمیگردم

دیگه از تو توی ذهنم، یه بی همتا نمیسازم
واسه، برگشتنت دیگه، بهت من رو نمیندازم

یه عمر از رو نمیرفتم، نمیگفتم جدا میشی
امیدم بوده که روزی، به عشقم مبتلا میشی

خودت میبینی که دارم، تو اوج عاشقی میرم
ولی اینبار سراغت رو از این و اون نمیگیرم

درسته قسمتم اینه، ولی عشقت نمیمیره
بدون هرگز کسی جاتو، توی قلبم نمیگیره

خـــــــــــدا...بدجور داغونم بیا و با وفایی کن
خداوندا بیا امشب، در حق من، خدایی کن




ترانه، آهنگ و تنظیم: مجید خراطـــــها

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
LOGAFT
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت17:12---19 آبان 1391


سلی
ساعت17:02---11 آبان 1391
سلام داداشی خیلی عالی بود

مینا
ساعت19:07---10 آبان 1391
سلام داداشی جونم
داری دوباره میترکونیا!!!!!!!!!!!!!
خیلی خیلی زیبا بود
مرسی که برگشتی دیگه باید برات گاو و گوسفندبکشم.
هاشق نوشته هاتم هرچی میخونی نمیتونی ول کنیش
راستی قربون برادر زاده های گلم برم من.
شیطون شدنا اس ام اس میدن ووروجکا...
موفق باشی..........................



آناهیتا
ساعت17:02---10 آبان 1391
سلام دوست خوب من
خوشحالم که باهات آشنا شدم
به امید اینکه بتونیم بیشتر باهم در ارتباط باشیم
فقط میخاستم بدونم:
اولا انجمن الان تو چه مرحله ای قرار داره؟
دوما شرایط عضویتش چیه؟
سوما سبک کاریش چطوریه؟
و چهارما سرپرستی و مدیریتش با خودته یا کس دیگه؟
اینارو لطف کن برام توضیح بده و اگه فکر کردی نکته دیگه ای هم لازم به ذکره خبر بده
متشکرم دوست من
بای


شیرین
ساعت17:00---10 آبان 1391
واااااااااااااااای! باور نمیکنم خودت باشی!!!! LOGAFT؟؟؟؟
یعنی همون LOGAFTه خوابشو ببینی، پاییز،بی وفا، ترانه های خیس،منو بی وفا و انجمنه دل؟
تو همونی؟؟؟؟
داداش LOGAFTه من؟؟؟
واااااااااااااااااای!!! چقد خوشحالم دوباره برگشتی!!! وقتی اومدم منو بی وفا دیدم پاک شده کلی گریه کردم
دلیلش چی بود؟ منو بی وفا بی نظیر بود!!! چرا پاکش کردی؟ من عاشق پست (بی خیال) و (جشن غریبانه ی) من بودم
حالا خوشحالم که دوباره برگشتی...اینبار با کلبه مقدس
از اسمش معلومه قرار شاهکار باشه
همین الان که اومدم وقتی همین پست اگرچه خیالی رو خوندم بغض کردم
امضای تورو هم که آخرش دیدم دیگه منفجر شدم!
دوستت داررررررررررررررررررم LOGAFT
راستی وبمو پاک کردم میخام از این به بعد پستامو برا وب تو بفرستم
بذاریش تو وب خودت که منم معروف شم
خواستی ج بدی یا همینجا بده یا تو ایمیلم!!!!
بای داداشی خودم


ترانه
ساعت16:57---10 آبان 1391
سلام دوست خوبم - خوبی؟
من تازه با شما و وبتون آشنا شدم
مشخصه وبتون هنوز نوپائه و هنوز دور نگرفته
اما اینجور که معلومه سابقه خیلی خوبی در وب نویسی داشتین
خوشحال میشم اگه وبلاگ منم لینک کنید
منم حتما لینکتون رو تو وبلاگم میزارم
مرسی


بانوی خیال
ساعت16:55---10 آبان 1391
باز در کلبه ی عشق، عکس تو باز مرا ابری کرد
عکس تو خنده به لب داشت ولی، اشک چشمان مرا جاری کرد

خوشحالم که دوباره به وب برگشتید و خوشحال ترم از اینکه اینبار یه کلبه واسه تموم دل شکسته ها ساختین
یه جا که امثال منو شما هربار بهش سر بزنن آروم شن
مطمئنم باشگاه احساستونم خیلی طرفدار پیدا میکنه
اگه ساختینش حتما خبر بدین! دوست دارم اولین کسی باشم که عضوش میشم
موفق باشی سلطان احساس


شاهین
ساعت16:54---10 آبان 1391
بازگشته پر افتخار شما را به عالم نت تبریک میگوییم!!!
چاکریم داداش!!! خوش اومدی!!!


sepide
ساعت16:52---10 آبان 1391
سلام داداشی، خوش حالم که باز تو وب میبینمت
خیلی وقته با پستات آروم نشدم، خودت که خبر داری این مدت چی بهم گذشته
خیلی خوبه که دوباره میتونم با پستات اشک بریزم تا آروم شم
منم مثه آبجی نیو خیلی دلم برا پستای منحصربه فردت تنگ شده بود!
به امید پستای فوق العاده و بی نظیرتر از قبلت!
زنده باااااااااااااااد LOGAFT!


نیوشا
ساعت16:52---10 آبان 1391
سلام LOGAFTجونم!!! چطوری؟؟؟
خوش حالم که دوباره برگشتی نت!!! دلم واسه پستای پر از احساست یذره شده بود!!!
خوش حالم که باز اومدی! میتونم پستاتو بخونم! میای وبم، میام وبت!
زنده بااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااد Logaftمن!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:LOGAFT,logaft,HATE,hate,SUSU,susu,عشق,غمگین,کلبه مقدس,ساعت 16:33 توسط Logaft| |


Power By: LoxBlog.Com